АКТУАЛЬНО

[5]

Припертися на виклик двома бригадами і взяти в мене автограф? Української поліції не існує. І наші податки в трубу - Лариса Ніцой





Письменниця поскаржилася, що її пограбували, а поліція зовсім не поспішала проводити оперативно-розшукові заходи для упіймання злочинців.
Ілюстрація:Styler

"Ну от нахрін нам поліція, скажіть? Тільки що мене пограбували." - пише у своєму Facebook українська письменниця Лариса Ніцой, 
передаютьpatrioty.org.ua, продовжуючи:

Винесли три чемодани новенькі, (ми з родиною мандруємо, маємо кожен свою валізу), винесли, блін, проектор !! з яким я їздила по селах по сільських школах і бібліотеках до дітей із зустрічами. У мене мультимедійні презентації.

Народний депутат Анатолій Євлахов подарував для цих зустрічей проектор. Навіть по Київських бібліотеках той проектор покатався, бо в них немає свого. Не встигли більше винести, хтось налякав, що встигли з полиць зняти - те й винесли. Бліін, валізи італійські, шкода.

Рюкзак туристичний, великий.

Викликаю поліцію і кажу, що ТРИ ЧЕМОДАНИ лежать зараз десь в домі. Їх ще не винесли. Повз консьєржа ніхто не проходив з таким багажем. Проектор у коробці теж великий, блін, з пультами з подовжувачами. Вони десь лежать поруч.

І що? А ніщо. Напишіть отут заяву, отут підпишіться. Номер заяви отакий-то, питайте яка її доля. До побачення.

Нахріна нам 102 - щоб було куди дзвонити?

Нахріна нам поліція, щоб припертися на виклик двома бригадами двома машинами і взяти в мене автограф?

У січні в доні вкрали айфон, той, що працює тільки з її відбитком пальця. Той, що посилає сигнали на супутник і його можна за якимось номером відслідкувати. Добу телефон ще був на зв'язку. Добу на нього можна було подзвонити. Його можна було б ще за номером відслідкувати. Дуля! Дуля з маком! Не ведіться на ці всі рекламні штуки. Нічого ніхто не відслідковує і знайти не може! Ні поліція, ні оператор.

Ну гаразд, телефон - поклав у кишеню і немає. А тут три валізи десь лежать під носом! Кажу, давайте викличемо собаку, нехай приведе до чиєїсь квартири. Знаєте, що сказали? Щоб я менше кіно дивилася.

Української поліції не існує. Це міф. І наші податки в трубу.
Припертися на виклик двома бригадами і взяти в мене автограф? Української поліції не існує. І наші податки в трубу - Лариса Ніцой Припертися на виклик двома бригадами і взяти в мене автограф? Української поліції не існує. І наші податки в трубу - Лариса Ніцой Reviewed by віталій on 17:26 Rating: 5