АКТУАЛЬНО

[5]

Нардеп: Донбас-арена — це перша ластівка. Нас чекає захоплююча історія по знищенню всієї імперії Ахметова




Vadym Denysenko

Не про шулявський міст, а про те, як ми хочемо бути лохами
передає  30seconds.com.ua
Сьогодні для всіх, хто вважає себе активним користувачем мереж, головною подією є крилата фраза Кличка про те, що «мост устал». На правді ж, головна подія — захоплення Донбас-арени бойовиками

Донбас-арена для Ахметова — це те саме, що Межигір’я для Януковича. Це символ того, що він може повернутися. Символ того, що Ахметов все ще хазяїн не просто Донбаса, але й безпосередньо Донецька. Захоплення арени і арешт її директора — це новий етап війни.


Я вже писав вчора — новий етап означає, що нам пропонують побудувати стіну. Тільки цю стіну буде оплачувати Україна.

Важливо зазначити інший аспект, про який ніхто не говорить вголос. Донбас-арена — це перша ластівка. Нас чекає захоплююча історія по знищенню всієї імперії Ахметова. Як на підконтрольній, так і на не підконтрольній території. Вже зараз в патріотичних групах соцмереж ширитться ідея націоналізації ДТЕК. Я впевнений, що справа кількох днів, максимум, тижнів, коли ця ідея перейде з мереж в телеекрани і до парламентської трибуни. Простіше кажучи, за всією цією історією стоїть великий дерибан. А торгівля на крові — це лише антураж.

Я не хочу захищати Ахметова. Я впевнений, що можна знайти тисячі причин, чому підприємства були приватизовані неправильно. Я лише хочу, щоб всі ми, хто говорить про торгівлю на крові, задуматися над тим, як нас використовують. І розводять як лохів.


Нардеп: Донбас-арена — це перша ластівка. Нас чекає захоплююча історія по знищенню всієї імперії Ахметова Нардеп: Донбас-арена — це перша ластівка. Нас чекає захоплююча історія по знищенню всієї імперії Ахметова Reviewed by віталій on 20:23 Rating: 5