АКТУАЛЬНО

[5]

Я більше не хочу чекати, коли нарешті держава почне арештовувати цю наволоч: блокаторів, путінську агентуру, всяких підспівувачів, поширювачів «зради» — Чорновіл




Тарас Чорновіл
передає    politikan.net
Панове, це, звичайно, не в тренд, але я готовий ще трошечки зачекати, доки почнуть масово садити корупціонерів.

Розумію — там добрі адвокати, ліберальний КПК, продажні судді, зачищені бухзвітності…

Але я більше не хочу чекати, коли нарешті держава почне захищати себе і нас та переарештує всю цю наволоч: блокаторів, путінську агентуру, всяких підспівувачів, поширювачів «зради». Не розумію: що тут заважає? Громадська думка? Та її вже й так залили потоками бруду й щодня стає все брудніше й гидкіше. 30-40 організаторів ФСБшного походу 20 лютого за ґрати, потім ще стільки ж тих, що припруться влаштовувати дебош у судах. І в країні стане зразу ж чистіше. І не треба мене переконувати, що нема за що. Арештовуйте за зраду Батьківщини, а там, якщо не доберете доказів, то й типовий для цієї братії бандитизм зійде.

Я більше не хочу чекати, коли нарешті держава почне арештовувати цю наволоч: блокаторів, путінську агентуру, всяких підспівувачів, поширювачів «зради» — Чорновіл Я більше не хочу чекати, коли нарешті держава почне арештовувати цю наволоч: блокаторів, путінську агентуру, всяких підспівувачів, поширювачів «зради» — Чорновіл Reviewed by віталій on 18:53 Rating: 5