АКТУАЛЬНО

[5]

І ВСЕ-ТАКИ СААКАШВІЛІ СТВОРЮЄ НОВУ ПОЛІТИЧНУ ПАРТІЮ



Про це Саакашвілі написав на своїй сторінці facebook. Після того, як я оголосив про свою відставку та створення Платформи Нових Сил, я отримую багато листів від бажаючих приєднатися до нашої сили та разом змінювати Україну. Сообщаетhttp://ironargument.blogspot.com
Мені дуже приємно, що люди відгукнулися на мій заклик, я хочу подякувати за довіру та підтримку! Наш наступний крок – створення сильної Платформи Нових Сил та широкого Кадрового Резерву нової політичної еліти, яка замінить існуючу брехливу владу на наступних виборах!

Після того, як я оголосив про свою відставку та створення Платформи Нових Сил, я отримую багато листів від бажаючих приєднатися до нашої сили та разом змінювати Україну. Мені дуже приємно, що люди відгукнулися на мій заклик, я хочу подякувати за довіру та підтримку! Наш наступний крок – створення сильної Платформи Нових Сил та широкого Кадрового Резерву нової політичної еліти, яка замінить існуючу брехливу владу на наступних виборах! 
Реєструйтеся на порталі www.newforces.com....
  
Показати більше...
І ВСЕ-ТАКИ СААКАШВІЛІ СТВОРЮЄ НОВУ ПОЛІТИЧНУ ПАРТІЮ І ВСЕ-ТАКИ СААКАШВІЛІ СТВОРЮЄ НОВУ ПОЛІТИЧНУ ПАРТІЮ Reviewed by віталій on 06:47 Rating: 5