АКТУАЛЬНО

[5]

Не зрозуміли, не оцінили: САВЧЕНКО ЇДЕ В «БЕЗПЕЧНУ» РОСІЮ ЧЕРЕЗ ПОЛІТИЧНЕ ПЕРЕСЛІДУВАННЯ В УКРАЇНІ (відео звернення)



Депутат Верховної Ради України Надія Савченко заявила, що «в цілях особистої безпеки змушена разом з сім’єю покинути територію України». пишеhttp://www.zvistka.net



Про це повідомив портал podvodka.info.
Як оголосила Савченко в інтерв’ю журналістам:
Я не відчуваю страху перед чинною владою, якби вона діяла проти мене особисто. Але підлість, корумпованість і нікчемність, яка займає відповідальні посади в нашій країні, загрожують не тільки мені, а й моїй сім’ї. Я змушена виїхати зі своєї країни, вивезти свою сім’ю, зберегти своїх рідних і улюблених людей.
Яку країну я виберу? Я вивезу всіх в Росію – там безпечно, зрозуміла мова і є робота. Причини очевидні. Росія – не Європа, де є одна підлість і содомія. Я – повернуся, але вже невразливою.
Нагадаємо, нещодавно Савченко виключили з делегації в ПАРЄ, а також планують позбавити всіх портфелів у ВРУ.
Не зрозуміли, не оцінили: САВЧЕНКО ЇДЕ В «БЕЗПЕЧНУ» РОСІЮ ЧЕРЕЗ ПОЛІТИЧНЕ ПЕРЕСЛІДУВАННЯ В УКРАЇНІ (відео звернення) Не зрозуміли, не оцінили: САВЧЕНКО ЇДЕ В «БЕЗПЕЧНУ» РОСІЮ ЧЕРЕЗ ПОЛІТИЧНЕ ПЕРЕСЛІДУВАННЯ В УКРАЇНІ (відео звернення) Reviewed by віталій on 18:15 Rating: 5