АКТУАЛЬНО

[5]

ШОКУЮЧА ЗАЯВА! «Гниди, нелюди і кінчені істоти»: Український актор про 86% росіян та Путіна





Президент Росії Володимир Путін та більшість його співгромадян – гниди, нелюди і кінчені істоти. Сообщаетhttp://perelaznews.blogspot.com
Таку думку в інтерв’ю «Главкому» висловив актор, народний артист України Олексій Вертинський .
За його словами, щоб в Україні покращилася ситуація з державною мовою, «потрібно перетерпіти кілька поколінь». «Я знаю, що ця російська потвора, Путін, із цими 86% співгромадян – гниди, це нелюди і кінчені істоти. Але, розумієш, в мене батько говорив російською, хоча там крові було намішано: там і латвійське було, і білоруське щось. Мама – українка. Спільна мова в роду у нас російська була. Батько читав українські книжки, дуже багато читав, але так і не зміг навчитися української. Він так кострубато говорив, що я казав: «Тату, будь ласка, краще помовч!». Я думаю, ще кілька поколінь просто треба перетерпіти», – зазначив Вертинський.
На думку актора, в деяких містах Україні досі говорять як Верка Сердючка. «Я народився в Сумах. У мене взагалі такі краї, що там усі говорять як Вєрка Сердючка, яку всі лають, бо вона «паплюжить Україну». А вона говорить так, як говорить наша Слобожанщина, Сумщина, Харківщина і Полтавщина. Там ще й крутіше можна знайти», – розповів Вертинський.
ШОКУЮЧА ЗАЯВА! «Гниди, нелюди і кінчені істоти»: Український актор про 86% росіян та Путіна ШОКУЮЧА ЗАЯВА! «Гниди, нелюди і кінчені істоти»: Український актор про 86% росіян та Путіна Reviewed by віталій on 22:56 Rating: 5